pysselannas

Lördagkväll.

Publicerad 2011-01-08 17:29:19 i ♥ Familjen,


Kom hem för en stund sen från dagens skidträning i Sya. En riktigt givande träning faktiskt där vi fick, tillsammans med en tränare, åka 3 kilometer i skogen och prova på olika "åkstilar". Nästa pass i Vrinneviskogen kommer gå som en dans för mig. Hehehe...
Nu ska jag snart sätta mig och pyssla en stund. Tjejan på bilden är nämligen hos mormor och morfar och grabbarna här hemma har fotbollskväll, så då är det väl bara att passa på antar jag. =)
Vad ska ni gör denna lördagskväll?

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2011-01-08 17:40:36

Moster vill ha Nathalies frisyr!!

Jag ÄLSKAR hennes hår!!



// Puss...♥

Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

Publicerad 2011-01-08 18:49:27

försöker förbriilt få tag i löshår, ÄKTA HÅR.. till inte allt för dyrt pris. någon som vet vart det finns ? =) antingen ställe eller hemsida (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela