pysselannas

~7 december 2010~

Publicerad 2010-12-07 08:35:34 i ♥ Skapat,

Idag han jag med en tidigare buss till jobbet. Det är så skönt när man får lite extra tid innan man börjar jobba. Idag använde jag min extratid till att hälsa på min underbara mamma. Jag kunde inte ha fått en bättre start på dagen. Ikväll får jag även träffa finaste syster, så denna dag kommer även avslutas på bästa tänkbara sätt. Barnen var underbara på morgonen och en massagetid väntar på mig vid lunch. Åh, vilken bra dag! =)


På söndag är det julmarknad som gäller. Hoppas denna blir bättre än den förra. Nu är det iofs inomhus så den borde bli bättre. Snälla håll en tumme!

Kommentarer

Postat av: Cattis

Publicerad 2010-12-07 09:29:02

Mysigt att träffa både mamma och syster!



Vilken julmarknad ska du stå på?



Kram

Postat av: Elin Alenteg

Publicerad 2010-12-07 10:03:56

Tack Anna för din kommentar!

Fin din nya blogg är:) Jag vill oxå göra om min och helst skulle jag vilja byta blogg, men jag vill ta med de gamla inläggen och det verkar lite svårt. Jag har ingen aning om hur man gör. Jaja...:)

Blir jämt så sugen på att pyssla och göra fina kort och sånt när jag läser din blogg. Du är så duktig!



Stor kram Elin

Postat av: Linda

Publicerad 2010-12-07 11:58:37

Hej gumman. vad kul med julmarknad. Vart kommer du att stå? Har sparkat mig själv i blogg baken, så nu kommer jag förhoppningsvis bli lite ber aktiv i bloggvärlden. Ha det bra och hälsa mamma och syster.

Pööss

Postat av: Malin Johansson

Publicerad 2010-12-07 12:53:34

Undrar oxå vart marknaden är:-) Mysigt att gå på såna;-) Och då får ja ju träffa dej!! Kram kram

Postat av: Malin

Publicerad 2010-12-07 17:02:17

Jag vill oxå veta var du ska stå!! ;0)

Härligt med mornar som går lätt o smidigt!! Hoppas det smittade av sig på dagen oxå!!



KRAMAR!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela