pysselannas

Sänglampa

Publicerad 2011-02-08 22:04:37 i ♥ Hemmet,

Det blev lite shopping på IKEA i söndags när jag och Gianni var där.
Bland annat dessa lampor som nu står bredvid sängen. Vi hade tagit två andra lampor först, men de ställdes ganska snabbt tillbaka när jag fick syn på dom här. Är dom inte helt underbara?!

Jag är galet sugen på att få ALLT klart hemma nu. I sovrummet vill jag ha den här tapeten eller en liknande, en vit medaljongtapet ska det vara iallafall.


Nu ska det bakas paj, sen är det natti natti.
*

Kommentarer

Postat av: Cattis

Publicerad 2011-02-08 22:14:37

Riktigt snygga lampor!

Gillar att man drar i kulorna där för att tända/släcka =)



Kram

Postat av: Monka

Publicerad 2011-02-09 08:09:56

Helt underbara lampor! Älskar det lilla "snöret".

Kan nog bli en sväng till Ikea inom en snar framtid ;)

Kram kram

Postat av: Linda

Publicerad 2011-02-09 10:44:01

Snyygg, vi har likadana i vårt sovrum. Älskar dom. Tapeten var jättefin.

Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela