pysselannas

Underbara morgon!

Publicerad 2010-12-15 08:28:14 i ♥ Allmänt,

Klockan är 8:00 och jag är redan på jobbet. Återigen en morgon som har varit helt underbar. Ingen stress, inget tjurigt morgonhumör... En morgon som gör att man känner sig glad hela dagen helt enkelt. =) Som vanligt följde min pojke med mig till bussen. Han är så söt när han står där och vinkar att man bara vill kasta sig av bussen och krama om honom.

Igår kväll städade jag mitt scraprum. Efter allt julpysslande hade det blivit kaos därinne. Det tog sin lilla tid, men nu är det så fint, så fint. Var sak på sin plats, precis som det ska vara.

Med posten igår kom mitt första julkort för i år. =) Så fint! Tack snälla rara Fia!
Själv kommer jag inte få iväg några julkort alls. =( Det är första året någonsin som jag inte skickar julkort. Känns tomt, men tiden har verkligen inte funnits där. Laddar istället för andra kort som ska göras inom en snar framtid. =)

Här är några 10x10 kort som jag gjorde till min senaste beställning. Mitt favoritformat för tillfället.


Ha en bra dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela