pysselannas

Skapat.

Publicerad 2010-12-05 18:33:56 i ♥ Skapat,

Här är det jag lyckades få ihop igår...
Ett julkort.

Grattiskort - Lånade Hellas nya Magnoliastämpel igår. Gillade inte denna sortens stämplar förut men Hella har fått mig på andra tankar. Nu är jag nästan lite kär... =)

En liten ask med....

...värmeljus. Jättesöt att ge bort till någon.
Två stycken julkartonger....


...och två stycken dekorerade tändsticksaskar.

Ja, det var det jag han med igår. Eller förresten - ett kort till blev det, men det är hemligt i några dagar till.
~Kram~

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-12-05 21:36:12

Jättefina grejer, som vaaanligt!!

Jag älskar verkligen julkortet, det kan vara bland det finaste du gjort!!

En tändsticksask kan du börja förbereda för, för det MÅSTE jag ha en...!!



// Puss, puss!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela