pysselannas

~14 december 2010~

Publicerad 2010-12-14 08:29:59 i ♥ Allmänt,

Gud så mycket gott Marie hade gjort igår. Vi åt och vi åt och vi åt. Det var köttbullar, prinskorv, jansson och mycket annat som hör julbordet till. Efter det kom ostkakan fram. Mmm... kan vara bland den godaste jag ätit.
Nathalie blev kvar i Krokek över natten så imorse hade jag bara en unge att tjata på. =) Min lilla pojke... Han är så go. Varje morgon följer han med mig till bussen (som ligger precis vid skolan) och vinkar av mig.
Åh, mitt fina ♥.

Senare idag ska denna påse med julkort levereras. Självklart ligger visitkortet i...


Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Cattis

Publicerad 2010-12-14 09:51:55

Oj vad du har knåpat!

Kul =)



Kram

Postat av: Marie

Publicerad 2010-12-14 19:56:12

Skönt att ro om ett barn ibland, brukar bli lite lugnare på mornarna då...!!

Här hemma gick det jättebra, Nathalie vaknade till ett strålande humör...hahaha...vilken tuuuur för oss...;-)



Hörs imorgonbitti min älskade väckarklocka...;-)



// Puss, puss!!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-12-14 22:48:31

Cattis: Ja, det har blivit några julkort i år. =) Det är jättekul.



Marie: Ja, visst är det mysigt... både barn och förälder behöver det ibland. =)

Vilken tur för er att Nathalie vaknade på sin bästa sida. Mornarna brukar nämligen inte vara hennes bästa tid dygnet om jag säger så. =) Hehehe... Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela