pysselannas

Nu är den klar.

Publicerad 2010-04-04 23:08:56 i ♥ DT för Gredelin,

Japp! Tro det eller ej, men nu har jag äntligen lyckats få den klar
- mitt lilla fågelbo.
Det har tagit sin tid men så blir det när dygnets timmar springer iväg på tok för fort.


 
Knappen ingår i en slags låsanordning som jag hittat på.
Anledningen tiill att man ska kunna öppna den är för att man ska kunna använda den som present-kartong.
Till exempel om nån fått barn kan man lägga ner nån söt liten tröja i den, eller varför inte använda den som en spargris?
Ja, det finns massor med roligt man kan hitta på med den.

Man skulle ju kunna dekorera den mer, men jag kände att jag var nöjd såhär.

♥Vad tycker ni? Blev den bra?♥

Kommentarer

Postat av: Marita

Publicerad 2010-04-08 21:19:15

Men vilket jobb! Och så läckert! Bra jobbat!

Postat av: Malin

Publicerad 2010-04-09 06:26:07

Den är verkligen JÄTTE FIN!! O LESS IS MOORE stämmer faktiskt även på såna här saker ibland!!! ;0)



TREVLIG HELG!!



KRAM!!

//Malin

Postat av: Fia

Publicerad 2010-04-09 17:40:21

Anna du är ju makalös, vart får du allt ifrån? Idéer, inspiration, tid o lust? ;-) Åh vad sugen jag blir på att pyssla när jag ser dina fina verk. Dags att damma av grejerna hemma kanske, host host. Frågan är bara när tiden finns ;-)



Kram Fia

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-11 22:41:31

Marita: Tack så mycket! :-)



Malin: Tack tack! Jag håller med dig! :-)

Hoppas du haft en trevlig helg.



Fia: Tack! :-) Ja, inspirationen och idéerna har varit på min sida den sista tiden. Så är det långt ifrån alltid. Tiden tar jag min på fredag- och lördagkvällarna när jag kan sitta till framåt småtimmarna och lusten att scrappa har jag alltid. :-)

Kul att du blir sugen på att scrappa. Det är min tanke... kul att jag lyckas. :-) Så damma av grejerna nu och lycka till! :-)



Kram till er alla tre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela