pysselannas

Fest med gamla jobb-gänget.

Publicerad 2011-03-27 16:07:58 i ♥ Allmänt,

Igår var det partaj här på Lidaleden. Mina gamla arbetskamrater från COOP var här. Kvällen blev precis lika lyckad som jag hade föreställt mig. Vi bestämde oss för att göra detta till en tradition, jag hoppas verkligen det blir så.
Kameran åkte tyvärr inte fram en endaste gång under kvällen, så jag har inga partybilder att bjuda på. Men här kommer bilder på det fina jag fick. Tack snälla ni!



Avslutar med en låt som definitivt blev kvällens låt.
~ T.I. ft. Christina Aguilera - Castle Walls ~
http://www.youtube.com/embed/DTsQzwCo8kI
(det tar typ 11 sekunder innan den börjar... )
Tack Ida för tipset! Den här låten kommer spelas m å n g a gånger här hemma.
<3

Kommentarer

Postat av: Cattis

Publicerad 2011-03-28 10:35:38

Kul med fest =)

Hoppas vi kan få till ett datum för vår utekväll med bowling, den är jag riktigt sugen på!!!



Kram Kram

Postat av: Malin J

Publicerad 2011-03-29 19:35:06

Tack för i lördags, jättemysigt! Kram kram

Postat av: Monka

Publicerad 2011-03-30 21:53:11

Tack själv Anna!! Ja vi får verkligen hoppas att det fortsätter i samma anda =)



Kram kram

Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Publicerad 2011-04-03 13:25:59

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela