pysselannas

Nyårsafton & Nyårsdagen.

Publicerad 2011-01-02 00:53:25 i ♥ Allmänt,

NYÅRSAFTON:
Vi fick en härlig nyårsafton här hemma i Smedby. Den blev precis så som jag hade hoppats på.
Nu är det nytt år och med det nya utmaningar. Min första är redan i mars...
Jag känner att 2011 kommer bli ett bra år.






NYÅRSDAGEN:
1 januari 2011 blev en riktig mysdag. Lego, film, lek och bus har förgyllt denna härligt lugna dag.





Självklart skulle frillorna fixas idag också.
"Jag blir alltid så söt på kort", sa Theo när vi fotade. 
Ja, Theo! Det har du så rätt i! =)
***

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2011-01-02 23:19:49

Hahaha...han är bra självsäker min lilla pöjk!!

Jättefina bilder allihopa!!



// Puss, puss!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela