pysselannas

Skapat i lördags.

Publicerad 2011-02-14 21:00:48 i ♥ Skapat,

I lördags var jag hos Hella och scrappade. Som jag hade längtat efter denna dag. =)
Tyvärr blev vi inte sittandes hela natten som vi brukar. Jag fick huvudvärk och sedan blev jag illamående så jag fick ge mig redan vid 22. =(
Lite grejer blev det iallafall...
.2 st "Alla Hjärtans Dag"-kort.


.Min senaste beställning - en receptbok.


.Ett grattiskort i formatet 10x10 och ett i storlek 15x15. 

***
Ni glömmer väl inte bort scrapmaran den 26 februari?!
Kom igen nu! Anmäl Er!
~

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-02-15 09:22:13

Superfina! Vore kul att sitta och pyssla nån dag. Men jag kanske tar med symaskin i stället. Ha ha.

Kraam

Postat av: Mrita

Publicerad 2011-02-15 12:47:44

Fina kort och receptbok! Synd att du blev sjuk.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela