pysselannas

Fotbollsträning

Publicerad 2011-02-10 08:18:27 i ♥ Familjen,

På onsdagar har Robin fotbollsträning. De två senaste gångerna har vi följt med hela familjen.
Robin gillar verkligen att ha oss där. Varje gång han drar iväg ett skott på mål så vänder han sig om och ser så att vi har sett hans skott. =) "Mamma! Visst är jag duktig" säger han när han kommer för att dricka lite vatten. Ja, min pojke! Det är du! =)
En annan som älskar fotboll är Nathalie. Hon kommer säkert bli en riktig liten fotbollstjej.
 



Nu väntar jobb. Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Cattis

Publicerad 2011-02-10 09:47:04

Ha ha...så gulligt. Och skönt för honom att ha er alla där som stöd.

Är det fr.o.m de fyller fem som det finns fotbollsträning/lek eller?



Kram

Postat av: ida

Publicerad 2011-02-10 11:16:22

fotboll är bra! Får gudmor bestämma så blir Nathalie en fotbollsbrud ;)



puss

Postat av: Marie

Publicerad 2011-02-10 21:50:04

Hihihi...hon är så tuff lilla tjejen...:-)

Och Robin, vilken fotbollsgrabb, jag skulle också vilja följa med och se en träning någon gång!!



// Puss mina...♥

Postat av: Linda

Publicerad 2011-02-11 11:26:04

Vad söt att han vill att ni ska se. Det är nya Zlatan, det är jag säker på.=)))



Kraam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela