pysselannas

1 mil.

Publicerad 2011-02-01 08:09:22 i ♥ Familjen,


(Tack syrran för lånet av bilden! ;-) )
Äntligen har mamma fått tag i ett par pjäxor. Nu kan vi åka ihop! =) I söndags var det dags för mamma att ta premiärturen. 1 mil blev det för mig, och nästan lika långt för mamma. Det var en helt underbar dag att åka på, trots isiga spår.

Igår hade jag besök av min underbara vän Ida. Jag ville aldrig att hon skulle gå, älskar hennes sällskap.
Vi måste träfffas oftare, så är det bara.

Nu ska jag jobba!

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2011-02-01 22:43:09

Jaaa !! håller fullständigt med gulliga du :)

puss

Postat av: Carro

Publicerad 2011-02-04 16:56:29

Hej Anna!

Jag tänkte höra med dig om du kan göra en receptbok om man beställer? Skulle vilja ha en fin bok, gärna den "lantliga" stilen som jag skulle kunna använda och skriva/klistra in mina egna recept i. Bara med linjerade sidor i...

Har tänkt tanken att försöka göra en själv men jag vet i faen... :-)

tack för en fin trevlig blogg!//Carolina Alexis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela