pysselannas

Nu ska ni få se...

Publicerad 2010-03-18 21:06:33 i ♥ DT för Gredelin,

...vad jag fick med mig hem från Gredelin tidigare idag.
En hel del enfärgade- och mönstrade papper.
Pappret längst till höger var inget jag fastnade för direkt.
Jag har sneglat på det några gånger och nu kände jag att det var dags att slå till.
Kan nog bli ett sött kort tror jag.
Vad tror ni?

 

En hel del blommar åkte också ner i påsen.
Nu har jag alla möjligheter i världen att lära mig att dekorera med blommor.
Har alltid tyckt att det är en snygg dekoration, men jag haft, eller har, otroligt svårt att få till det.




Fick även sprayflaskan "mini-mister" med mig hem och en hel del vita löv.
Tanken är att jag ska blanda vatten med några droppar distress ink och spraya dessa blad.
Direkt när jag kom hem var jag tvungen att prova detta.
Här är resultatet... Ett blad blev grönt och det andra rött.


Det blev verkligen liv i bladen på nått sätt.

Mycket fint, va?! :-)

Nu blir det lite pyssel framför TV:n.

♥ Kram på Er ♥

Kommentarer

Postat av: Fia.R

Publicerad 2010-03-19 22:13:25

Fina grejer och fina alster som alltid Anna! Kul med en pysselblogg, jag behöver inspiration! Hinner aldrig sitta numera tycker jag :-S Det blir nåt kort här o där... Synd, har massor med fina grejer liggandes.



Kram, Fia

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-21 21:39:48

Fia: Tack så mycket! :-)

Hoppas du får massa inspiration här.

Det går i perioder det där med att pyssla. Jag är likadan. Just nu flyter det på. :-)

Lycka till med ditt scrappande! :-)

Kram // Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela