pysselannas

Nathalie's nymålade rum.

Publicerad 2010-12-05 20:05:19 i ♥ Hemmet,

För några dagar sedan hände det en "liten" olycka i Nathalies rum.
Jag och Gianni satt och tittade på TV när det började "skölja" någonstans. Gianni frågade om jag hade satt igång en maskin tvätt för det var precis så det lät. Men nej, det hade jag ju inte.
Vi gick bort mot tvättstugan men ljudet kom från Nathalies rum. Jag gick in dit och - plask. Kopplingen på ett rör hade gått sönder och vattnet bara sprutade. Behöver jag säga att panik utbröt. Vi torkade upp det värsta, tömde Nathalies rum på möbler och fortsatte torka. Sen fick det stå så i några dagar. Nu håller vi tummarna för att det inte har blivit någon skada. Resultatet får vi i veckan då mätkillen förhoppningsvis kommer.
När rummet ändå var tömt passade Gianni på att måla. "Rosa-ljus" hade Nathalie bestämt och så fick det bli.
Här ser ni Nathalie's ljusrosa rum:
 




Nu ska det till en gardin och lite annat smått och gott. Sen kommer rummet vara perfekt för min lilla tjeja.

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-12-05 21:34:19

Åhh, mysigt hon fick det då, lilla tjejen...:-)

Du kan hälsa henne att moster gärna kommer och tittar på rummet snart!!



// Puss, puss...♥

Postat av: Malin Johansson

Publicerad 2010-12-06 10:57:03

Jättefint!! Kram kram

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-12-06 11:00:12

Vad gulligt med rosa! Så mycket gulliga saker.

De små vita skorna är ju dina första skor!!



kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela