pysselannas

Luciafirande

Publicerad 2010-12-13 08:25:50 i ♥ Allmänt,

Nu har jag precis kommit till jobbet efter luciafirandet på Nathalies förskola. Dom var så duktiga, så duktiga allihopa. Nathalie stod längst fram och sjöng som aldrig förr. Hon levde sig verkligen in i låtarna.
Som vanligt måste vi märka ut oss en smula... Vi hamnade längst bak i lokalen - vid lysknapparna. Robin tände vid ett tillfälle, och då skulle jag självklart släcka. Men det visade sig vara svårt... För när man tröck på ena strömbrytaren så släcktes en lampa och en nya tändes. Och sådär höll jag på ett tag. Jag fick panik! Men tillslut fick jag tack och lov ordning på ljuset. *pust*
Bild på lilla tärnan kommer... Ha en trevlig lucia gott folk!

Kommentarer

Postat av: Cattis

Publicerad 2010-12-13 08:54:50

Ha ha ha...ja, ni stod minsann för underhållningen i år :-) Skönt att vi fick oss ett gott skratt så tidigt på morgonen!

Och lilla Nathalie var så fin!



Kram

Postat av: Malin Johansson

Publicerad 2010-12-13 10:28:30

Kan tänka mej vilken panik du hade med lysknapparna!! Kul att skratta åt efteråt:) Lunch nån dag? Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2010-12-13 10:55:22

Ha ha vad go du är. Jag kan nästan känna din puls. Puuss

Postat av: Anna

Publicerad 2010-12-14 22:58:40

Cattis: Hahahaha... Ja, visst gjorde vi. Nu i efterhand kan jag skratta åt det men då var det svettigt. =) Kram!



Malin: Gärna lunch nån dag. Skulle vara supermysigt. Säg en dag du, jag kan för det mesta. Kram!



Linda: Den var hög... Hahahaha... Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela