pysselannas

Julmarknad

Publicerad 2010-12-12 21:42:46 i ♥ Allmänt,

Är nu hemkommen från årets sista julmarknad. Den här gick definitivt bättre än den första, men långt ifrån så bra som jag hade hoppats. Men detta år får vi se som ett prova-på år, vi kommer igen nästa år med mer erfarenhet och nya idéer.

Min vän Marita och hennes dotter var med idag. Marita, som har HUR många idéer som helst, hade gjort små presentförpackningar som klart sålde bäst idag. Givetvis var jag tvungen att prova när jag kom hem...
Fint, eller hur?!

***
Nu blir det snart sängen. Klockan 7:15 imorgon ska vi få lyssna på skönsång på Nathalies förskola.
Sedan efter jobbet åker vi ut till Krokek. Syrran har som tradition att bjuda på julmat varje lucia. Något som vi andra i familjen uppskattar enormt mycket. Mmm.... Marie är grym på julmat.
Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-12-13 08:24:13

Vilket fint litet marknadsstånd du hade, du börjar bli en riktig knalle...:-)

Nästa år vill jag komma och hälsa på när du står och säljer...:-)

Det där med presentförpackningen var ju kanon, kul när man får lite nya idéer.



Ni är SÅÅ välkomna hit ikväll, jag ser fram emot det jättemycket!!



// Puss, puss!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-12-14 10:25:02

Hej Anna!

Jag tycker dina receptböcker är så himla fina.. jag skulle gärna vilja köpa en sån, och undrar hur mycket dom kostar och när man kan köpa den?

Du kan väl maila mig? [email protected]



Kramar Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela