pysselannas

~ 3 december 2010 ~

Publicerad 2010-12-03 19:08:22 i ♥ Allmänt,

Underbart med fredag! För en gångs skull är Gianni ledig så vi ska mysa riktigt ordentligt ikväll framför Idol - HELA familjen. Undra vilka som går vidare? Vilka tror ni? Jag hoppas verkligen att Minna ska vara en av dom, men jag börjar inse att det nog inte kommer bli så. Men jag håller min tumme...

(Bilden är tagen från www.nyheter24.se)

Imorgon är det scrapping på schemat. Gredelin är platsen och vi börjar klockan 10:00. Det finns platser kvar så om ni är sugna är det bara att komma dit. Nu ska jag prova en ny idé jag fick förut. Det har med scrapping och göra... =)
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-12-04 10:57:13

Åååh!! Hoppas ni får en KANON dag med scrappingen!! Vi skulle ha varit på kalas idag, men det är inställt pga KRÄKSJUKA... Så jag hade ju kunnat vara med!!! :0( Men jag får scrappa här hemma istället!!! ;0) O det ska jag minnsan göra!! MASSOR med julkort ska det bli!!! ;0) Jag har världens flow just nu!! HÄRLIGT!! :0)

KRAMAR!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela