pysselannas

1 vecka kvar

Publicerad 2010-12-17 21:22:51 i ♥ Allmänt,

Bara en lite vecka kvar nu. Jag sitter för fullt och planerar allt som ska göras och när, vad som ska handlas och när det ska bakas. Ingenting får missas. Det är första gången som vi inte ska vara hemma hos farmor och farfar på julafton. Alla kommer hit istället. =) Ni förstår säkert hur mysigt jag tycker att det är, jag som älskar att få besök. Men självklart är det nervöst också.
Imorgon ska vi baka julgodis här hemma. Jag har hittat några recept som verkar spännande.
Vilket är erat favoritjulgodis?

Ha en trevlig kväll!
***

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-12-18 09:41:22

RISBRÄCK!!! Vanlig ischoklad "smet" som man häller på en plåt o strör puffat ris över innan det stelnat! O när det sen stelnat så bryter man ner det i munsbitar!! MUUUUUMMS!!!! ;0) Men ischoklad, knäck, polkagris, alladin ask o chokladkola är oxå VIKTIGA ingridienser på julgodisbordet!! ;0)

Postat av: Linda

Publicerad 2010-12-18 15:43:09

Vad mysigt att ni ska vara hos er! Vi har oxå julen hemma, men alla bidrar till julmaten och tar med sej en rätt var. Det är ganska skönt.Du kommer att få till en kanonmysig julafton om jag känner dej rätt ;) Kraam!

Postat av: Linda

Publicerad 2010-12-18 15:44:12

Glömde svara på frågan:) Favoritjulgodis är nog cholkadkolan :P

Postat av: Malin Johansson

Publicerad 2010-12-19 17:36:46

Mysigt att ha alla nära & kära hemma=) Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela