pysselannas

Några nya alster.

Publicerad 2010-04-11 22:25:20 i ♥ DT för Gredelin,

I fredags, efter jobbet, hade vi DT-träff på Gredelin.
Vi diskuterade några olika idéer som jag och Hella hade. Bl. a. nya stämpelmotiv,
material till butiken och så vidare.
Vi hade jättetrevligt, tiden bara sprang iväg.

Har nu knåpat ihop några kort som jag gjort med materialet
jag fick i fredags.
Dessa tre är precis likadana fast i olika färger.
Stämpeln är helt underbar och passar till alla olika tillfällen. 

Detta kort utan text funkar om man t ex bara vill säga att man tänker på nån,
bara skicka en tanke...

Jag har alltid svårt att veta hur jag ska göra ett grattiskort till en man som fyller år.
Det är absolut den svåraste kategorin tycker jag.
Men detta kort passar ju alldeles utmärkt.

Ett kort att ge bort till någon man tycker om...
                         
Jag och Hella fick även lära oss göra kort på ett nytt sätt.
Ett kort där man kan stoppa i pengar, biljetter och presentkort.
 

Som vanligt finns alla papper och stämplar att köpa på
Gredelin.

Inom kort kommer det att hända nått roligt
i butiken.
Så håll koll här inne i bloggen. :-)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela